2013. december 31., kedd

×Chapter 2×

Boldog új évet! :)
 üdv.:Momo xx



2014. 01.10. Kedd
Just Give Me A Reason
Reggel már 8 kor felébredtem és körülbelül már fél órája fetrengtem az ágyba amikor rá szántam magamat, hogy fel kelljek és csináljak reggelit magamnak meg Alinának. Gondoltam, hogy ha majd meglesz a reggeli utána le fürdők meg megtisztálkodok. Lassan feltápászkodtam az ágyról és lefele indultam, hogy csináljak egy kis tojásrántottát, pirítóst és salátát. Hamar meg is voltam és már indulni akartam felkelteni Al-t amikor hangosan trappolva jött be a konyhába.

- Jó reggelt hogy aludtál? És mi a baj?-kérdeztem mivel láttam rajta hogy elég morcos kedvében van
- Jobbat, és még kérdezed, hogy mi a baj??? - mondta mire én csak elkerekedett szemmel néztem - Az a baj, hogy elmész, engem pedig itt hagysz és ki tudja mikor látlak megint, és lehet nem is szeretsz - fakadt ki majd elkezdet sírni.
- Hé-hé tudod hogy szeretlek csak tudod kell a környezet változás, de amint 18 leszel és befejezed a gimit azonnal jöhetsz hozzám ígérem és amúgy is pont a szülinapodon fogsz jönni és egy repülő jegyet fogsz kapni tőlem, szóval kérlek nyugodj meg és amúgy is ez XXI. Század van skype és telefon - nyugtattam meg és nagyon úgy tűnik sikerült is mert a végére elmosolyodott és megölelt - De most együnk mert lassan megy a gépem-mondtam mire mind a ketten le ültünk és ettünk. Amint végeztünk mind a ketten felmentünk a szobámba és felöltöztünk mivel már fél 11 volt, majd a bőröndjeimet megfogtuk amiből 4 darab van és lementünk.

- Mikor indul a géped ? - kérdezte Alina.
- Fél 1-kor szóval lassan induljunk - válaszoltam majd hívtam egy taxit ami 5 perc múlva már meg is érkezett szóval megfogtuk a bőröndöket és és elindultunk kifele de én még előtte bezártam az ajtót és mindent megnéztem hogy kivan-e húzva, miután megbizonyosodtam arról hogy minden kivan én is kimentem és bezártam az ajtót de nem kell nagyon aggódjak mert a bátyám rá fog nézni valamikor a házra csak azt még nem tudom hogy mikor majd ha Londonba leszek felhívom. Szépen lassan oda sétáltam a taxi-hoz és beültem Lina mellé. - A reptére menyünk - mondtam a taxisnak aki bólintott majd 10 perc múlva már ott is voltunk. Linával kiszálltunk majd a csomagjaimat is kivettük és elindultunk befele. Még 1 óra volt a felszállásig ezért leültünk egy-egy szabad székre.
- Ígérd meg hogy minden másnap telefonálsz-kérte és majdnem elsírta magát.
- Ígérem Lina - ígértem meg és a hangos bemondóba  be mondták, hogy aki Londonba megy szálljon fel a gépre, így könnyes búcsút vettem Linától és elindultam a gép fele. Még egyszer visszafordultam és intettem egyet majd felszálltam a gépre.
Viszlát Los Angeles vigyázz London megyek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a történet remélem lesz folytatás

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :) Még nem tudom mikor lesz kövi rész de próbálok sietni

    VálaszTörlés