2014. december 14., vasárnap

Egy éves a blog!

Happy Birthday
 My Life Is Perfect or not?!




Úristen el sem hiszem, ma egy éves a blog.
Pontosan tavaly ilyenkor döntöttem úgy, hogy én is belépek a bloggerek világába. Jó gyorsan telik az idő...
Nem is tudom mit mondjak. Sajnálom, hogy Április óta szó szerint eltűntem. Most valami mentséget kéne keressek, de nem keressek. Elhanyagoltam az írást.
Foghatnám a sulira meg arra, hogy idén kilencedikes lettem, de nem teszem mert valahogy számítottam erre.
Gondolom ti is tudjátok milyen ez új év, új iskola, minden új.
Nagyon sokat gondolkodtam azon mi legyen a blog sorsa, egy pár napig azt gondoltam ennyi volt befejezem, de valahogy nem megy, a szívemhez nőtt ez a történet még úgyis hogy csak öt rész van csak fent.
Arra is gondoltam hogy ezt a történetet átírom nem 1D-sre mert már annyira nem szeretem őket és ez az ötletem még nincs elvetve. Szóval a blog sorsa egyenlőre bizonytalan, de biztos hogy bezárni nem fogom.
Lehet hogy már csak nyáron tudok részt hozni. Majd ahogy adja magát meg majd, ahogy jönnek az ötletek.
Nagyon szépen köszönöm a barátnőimnek a sok támogatást nélkülük nem lennék sehol. Nagyon szépen köszönöm az olvasóknak, hogy támogatnak. És köszönöm a feliratkozásokat is.
A blog egy év alatt 3 díjat kapott, valamint egy harmadik helyezést ért el az egyik blogversenyen és öt emléklapot kapott.
Egy kis statisztika az egy évről :)
 És végül köszönöm a 7733 megtekintést.

További kellemes ünnepeket és Szilvesztert! Még találkozunk ♥
Puszi : Mo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése